Nie jesteś zadowolony ze współpracy? Złóż reklamację
Formularz reklamacyjny
ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe w terminie 30 dni, termin ten może zostać wydłużony. Wierzyciel poinformuje pisemnie lub innym ustalonym kanałem o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, ze wskazaniem powodu odroczenia odpowiedzi, który jednak nie powinien przekroczyć 60 dni od dnia przyjęcia reklamacji. Odpowiedź na reklamację udzielana jest zgodnie z polityką administratora danych, z uwzględnieniem preferencji Klienta: listownie, pocztą elektroniczną (na poprawnie zweryfikowany adres e-mail). Jeżeli Klient nie określi kanału odpowiedzi lub nie potwierdzi aktualności adresu e-mail, odpowiedź udzielona zostanie listownie. Złożenie przez Klienta reklamacji niezwłocznie po powzięciu przez klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne rozpatrzenie reklamacji. W celu sprawnego przeprowadzenia procesu rozpatrywania reklamacji, powinna ona zawierać dokładne dane adresowe klienta, a także przywołanie numeru sprawy.
Reklamację można złożyć w formie:
- Pisemnej: listem na adres KREDYT INKASO S.A., ul. Okrzei 32, 22-400 Zamość
- Elektronicznej: za pomocą formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ustnej: w rozmowie telefonicznej z Doradcą KREDYT INKASO S.A.
Złożona przez Państwa reklamacja powinna w szczególności zawierać:
- Opis zaistniałych okoliczności i faktów, stanowiących podstawę zgłoszenia reklamacyjnego
- Dokumenty stanowiące poparcie dla podniesionych zarzutów reklamacyjnych
- Sprecyzowane zarzuty reklamacyjne
- Wskazanie preferowanego kanału udzielenia odpowiedzi
W przypadku nieuwzględnienia roszczenia klienta przez KISA, klient ma prawo wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego lub z powództwem do sądu powszechnego. Instytucja umocowana do prowadzenia sporu pomiędzy klientem a podmiotem rynku finansowego: Rzecznik Finansowy – prowadzi spory z udziałem podmiotu rynku finansowego; szczegółowe informacje na temat działalności Rzecznika dostępne są na stronie www.rf.gov.pl
Będąc Członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce w swoich działaniach zobowiązaliśmy się do stosowania Zasad Dobrych Praktyk, w związku z czym każdy nasz klient może zgłosić swoją skargę, zażalenie lub wniosek do Komisji Etyki ZPF bezpośrednio lub przez Rzecznika Etyki ZPF. Szczegóły znajdują się na stronie ZPF.